sobota 23. května 2015

Červená Karkulka trochu jinak

Jak jsem zmiňoval v příspěvku o sobě, tak taky rád kreslím. Takže se tu občas budou objevovat i mé kresby. Jako první tu zveřejním můj pokus o ztvárnění Červené karkulky.1 Při práci jsem se inspiroval touhle fotografií.

Fotil jsem v průběhu kreslení, takže tady to je.
Jako první jsem se zaměřil na tvář a čepec.
První zastavení. Autor: Martin Fojtík
Pak jsem si rozvrhl, jak pokračovat dál.
Druhé zastavení, Autor: Martin Fojtík
Dále jsem přidal korzet a chystal se dodělat plášť, sukni a levou ruku (z našeho pohledu pravou) s košíčkem. 
Třetí zastavení. Autor:Martin Fojtík
 Musel jsem upravit opasek a rozhodl se, že košík kreslit nebudu. Místo toho přikreslím do pozadí stromy.
Čtvrté zastavení. Autor: Martin Fojtík
Během kreslení jsem si uvědomil, že by Karkulka měla mít spíše plášť s kapucí. Rukávy jsem tedy trochu zamaskoval.
Páté zastavení. Autor: Martin Fojtík
Teď už zbývalo jen vybarvit,
Šesté zastavení - vybarveno. Autor: Martin Fojtík
Poslední vyladění pomocí photoshopu a textury, kterou jsem stáhnul z těchto stránek.

Hotovo. Autor:Martin Fojtík.
A to je vše. Pokud by měl někdo zájem vidět moje další kresby a fotky, tak jsou na mém deviantart profilu.

Autor: Martin Fojtík

== Poznámky ==
1Červená karkulka - pohádková postava poprvé zapsána Charlesem Perraultem. Známější je však z verze pohádek bratří Grimmů. (více info zde.)

Žádné komentáře:

Okomentovat