sobota 23. května 2015

O mně.

Tak abych se trochu představil. Jmenuju se Martin Fojtík a pocházím z východní části České republiky zvané Valašsko (konkrétně ze Vsetína).
Pohled na Horní město ve Vsetíně od řeky Bečvy. Foto:Martin Fojtík
V současnosti ale žiju v Brně, kde studuju a brigáduju. Kdyby to někoho zajímalo, tak je to obor archeologie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Ještě nedávno jsem k tomu studoval druhý obor, antropologii. Předtím jsem žil na Vsetíně, kde jsem dva roky pracoval jako redaktor v místním deníku zvaném Valašský deník.
Mezi mé zájmy patří hra na hudební nástroje (zatím to jsou akustická kytara, elektrická kytara, foukací harmonika, mandolína, whistle flétna, trochu klávesy a akordeon), focení, čtení, kreslení, cokoliv se týká historie, překládání (zdokonaluju se v severských jazycích - kromě finštiny, ve španělštině a samozřejmě angličtině), chození do přírody či běhání.
Blog si chci psát jenom tak pro radost. Jeden jsem měl založený už dřív, ale už mi nevyhovuje, takže se stěhuju sem a postupně sem i přesunu články.
To je zatím všechno.

Na závěr ještě jedna moje fotka.
V Praze. Foto: Kristýna 

Žádné komentáře:

Okomentovat